مانور پدافند غیرعامل در شرکت شیمیایی فرآوردقشم

مانور پدافند غیرعامل در شرکت شیمیایی فرآوردقشم برگزار شد

مانور پدافند غیرعامل با حضور تیمی متشکل از کمیته ارزیابی پدافند غیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (piic) و همکاری HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمیایی فرآوردقشم، به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل این مانور که به منظور حفظ و افزایش توان پرسنل اداره ایمنی و آتش‌نشانی و همچنین هماهنگی با واحد‌های دیگر به ویژه بهره‌برداری و حراست در زمان مواجهه با حوادث احتمالی برگزار شد، در ابتدا تیم فرماندهی صحنه حادثه کارخانه تشکیل و ضمن کنترل حادثه توسط تیم آتش‌نشانی و بهره‌برداری، حراست شرکت نیز اقدام به کنترل تردد محل حادثه نمود.

در مرحله دوم این برنامه نیز، تیمی از آتش‌نشانان سازمان منطقه ویژه پتروشیمی جهت همکاری، به کارخانه فراخوانده شدند که این تیم در هماهنگی کامل با نیرو‌های عملیاتی شرکت به ایفای نقش پرداخت.

پس از پایان این مانور که به منظور کنترل آتش سوزی ضایعات دپو شده ی این شرکت اجرا شد، جلسه‌ای با حضور مسئولین و تیم‌های عمل کننده برگزار و موارد قابل بهبود و نقاط قوت مانور مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا در اجرای مانور‌های آینده و استقرار هر چه بهتر مدیریت شرایط اضطراری در شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *