دهه امامت و ولایت گرامی باد

بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان، عید بندگی و دلدادگی و گذشتن از خویشتن خویش است. این عید، یاد آور با شکوه ترین مرتبه تسلیم در برابر مشیت الهی و تبری از هوای نفس و تأسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است .

عید غدیر ، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه‌ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‌ است و گره محکمی برای رشته دیانت و پیوندی برای « نبوت و امامت» است .

پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تاکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان ، تهذیب نفس و رسیدن به کمال ، بدون ولایت امکان پذیر نیست .

بار دیگر موسم دو عید بزرگ مسلمانان جهان یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه ولایت و امامت نامیده می شود، فرا رسید تا دوباره شادی و سروری وصف ناپذیر جهان اسلام را در برگیرد.

اینجانب ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، شادی سراسر معنوی و زندگی مملو از برکات بی کران را تحت توجهات ائمه اطهار(ع) برای ملت بزرگ ایران از حضرت باری تعالی مسئلت دارم.

سید جواد پادام
سرپرست شرکت شیمیایی فرآورد قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *