برگزاری جلسه اخوت کارگری و کارفرمایی در شرکت شیمیایی فرآورد قشم

به گزارش روابط عمومي شرکت شیمیایی فرآوردقشم اولين جلسه اخوت كارگري وكارفرمايي با حضور سرپرست محترم شرکت، مديران و جمع كثيري از كارگران در روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه برگزار گرديد.

در این نشست صمیمی پادام ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام با اشاره به نقش بي بديل كارگران در سرافرازي كشور ، لزوم توجه به دغدغه ها و مسايل اين قشر زحمتكش را گوشزد نموده و اظهار اميدواري كرد که در جلسه امروز ، علاوه براينكه شنونده خوبي براي اين عزيزان باشند بتوانند تا حد امكان دغدغه هاي آنها را رفع نمايند. پادام افزود:توجه به مسايل و دغدغه هاي كارگران از مهم ترين وظايف مسئولين شركت است كه بايد در اولويت هاي كاري آنها قرار گيرد.

بخش بعدي و اصلي برنامه بيان دغدغه ها و مسايل كارگران بود كه توسط نماينده آنهاو تعدادي از كارگران ارائه گرديد و مديران ومسئولين شركت ضمن پاسخگويي ، برنامه ها و فعاليتهای صورت پذيرفته در خصوص رفع آنها را تشريح نمودند.

قابل ذكر است شركت شیمیایی فرآوردقشم جزء شرکت های پایین دست صنایع پتروشیمی محسوب میشود که توليد كننده کیسه FFS_شرینک و پالت پلاستیکی در كشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *